Annons:
Etikettallmänt-om-raggare
Läst 3455 ggr
[TrevorS]
7/16/09, 10:18 PM

Gay och raggare?

Hur är det att vara gay och raggare? Är raggare tolleranta mot dem?

Annons:
Gasoline
7/23/09, 10:05 PM
#1

Jag påstår att jag är raggare och har inget emot gay folk. Finns alltid folk med olika fördommar, och att dra alla över en kant vore dumt.

Vet inte hur seriös din fråga är, men du får iaf ett seriöst svar hur som hellst ;)

[TrevorS]
7/23/09, 10:07 PM
#2

Nja inte så värst, jag umgicks med raggare förr de gillade mig. =)

texaco
7/24/09, 1:54 AM
#3

så länge man beter sig normalt å inte ostör nån så spelar de nog ingen roll över lag om man ä bög bi hetro eller nå annat… de viktigaste ä ju hur man är som person…

Indy
10/8/09, 10:53 PM
#4

Man är ju inte så intresserad av att ha ett gäng flator i bilen kanske….Då kan man ju lika gärna bli hemmaGlad

FerretCrow
10/9/09, 1:03 AM
#5

Jag är raggare och jag bryr mig inte vilket kön en person gillar. Jag vet vart jag står personligen i den frågan och så länge dom inte raggar på mig så bryr jag mig absolute inte

[TrevorS]
10/9/09, 11:48 AM
#6

#5. Hehe, jag tar det som en komplimang oavsätt vem som stöter på mig. =)

Jag har sett en del snuskiga saker på raggarträffar som "hetrosexuella" raggare gör rätt nasty things med andra bojs de will me säja!. =P

Annons:
FerretCrow
10/9/09, 5:29 PM
#7

#6 jo min kille texempel är ju straight men han kan fortfarande pussa en kill kompis på skoj på en fest eller liknande. Visst kan man ta det som en komplimang. kommer en tjej och stöter på mig så berättar jag att jag är straight men fortsätter då personen iaf så blir det otroligt jobbigt bara och jag tar då avstånd från personen.

texaco
10/11/09, 7:54 PM
#8

kan ju säga att om nån kille skulle pussa mej, så skulle de inte bli roligt för han..

FerretCrow
10/11/09, 11:00 PM
#9

#8 men om en kille nu skulle vara intresserad av dig tror jag ju knappast han bara skulle flyga på dig med en puss. han lär ju isf små stöta på dig för att se om han får något gensvar och då måste du ju visa att du inte är intresserad.

[TrevorS]
10/12/09, 10:59 AM
#10

Haha, jag är så asexuell så det är löjligt, men är absolut inte själv intresserad var mer fundersam och undrade hur acceptabelt det är, jag vet att 50-talsbilar har jag många gay-vänner som har och brukar åka på raggarträffar.

Undrade bara hur det är idag, det är många år sedan jag var ute på sådant. =)

Upp till toppen
Annons: