Annons:
Etikettbilar-blandat
Läst 1305 ggr
blondy89
3/24/08, 9:26 PM

Studenten :D

Hejsan.

Det är ingen som har en cabriolete som vill tjäna lite på stundenten? Har letat överallt men hittar ingen billig cabriolete att hyra :/ Så tänkte höra med ng av er? I Skåne.. Tar studenten i Landskrona. Den 13 Juni.

Ha det så fint.

Kram på er :)

Annons:
blondy89
3/24/08, 9:29 PM
#1

Snällaaa :$ Någon? :( Kram på er!

LottaU
3/24/08, 9:51 PM
#2

Det finns säkert någon som har någon raggarbil i Skåne. Men sen om dom har cab, vet jag inte!

Vet att det är ett flertal medlemmar från Skåne här på Raggare! Så vi får hoppas att någon ser ditt inlägg! :-)

Kramis Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

blondy89
3/24/08, 9:59 PM
#3

Ja, tack så hemskt mkt :)

Kram på dig.

Doehn
3/25/08, 9:21 AM
#4

De flesta som kör studenter är fullbokade vid detta laget men du kan ju ha tur. Själv kör jag bara för bekanta, det är ju ingen cirkusbil jag har. Ska höra runt med några kompisar dock.

tompe
4/2/08, 3:32 PM
#5

Nu bor jag inte i Skåne, men har tidigare lånat ut min bil till bekanta några gånger. Tyvärrr sist jag lånade ut den var ljusknappen trasig, och jag fick den i handen när jag hämtade bilen, och inte ett ljud sa han om detta. Han hade i tron om att han fixat det, bara struntat i det. Han glömde verktyg som bevisade det. Detta betyder nu att jag aldrig mer lånar ut den, tyvärr. Delen som var sönderryckt kostade iof bara 300 kr, men nått kan man ju ivf säga, som gjort att han fått ett ev nytt förtroende att låna bilen.

Upp till toppen
Annons: