Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1565 ggr
StefanW
8/29/07, 7:34 PM

Inlägg försvann idag!

De inlägg och artiklar som skrevs från inatt fram till i eftermiddag har försvunnit. Det gäller på samtliga sajter på iFokus! Felsökning och åtgärder pågår för fullt. Återkommer om det dyker upp mer information i ärendet.

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Annons:
Doehn
8/29/07, 7:36 PM
#1

Ser ut som om databasen kraschade innan idag. Låter som om man återställt en backup från inatt. Undrar om man sparat dagens loggfiler och bryr sig om att återställa även dessa?

StefanW
8/30/07, 2:43 AM
#2

#1 Jag är övertygad om att de gör vad som står i deras makt att återställa det som försvann under dagen.

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
8/30/07, 8:48 PM
#3

De gör så gott de kan, men det börjar att bli irriterande med en sådan instabil sajt…..Måste dock berömma sajtvärdarna för allt jobb de gör!!!!

StefanW
8/30/07, 10:52 PM
#4

Det verkar som om det som försvann av det som var skrivet igår inte går att lägga tillbaka, dock finns allt övrigt kvar (och snart på rätt plats)

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Doehn
8/30/07, 11:01 PM
#5

Det enda vi betalar för tjänsten är ju att kolla på lite reklam så det är väl ett klart godkänt resultat ?

Pontiac63
9/1/07, 12:42 AM
#6

Har faktiskt inte sett reklamen förrän nu, när du påpekade det. Diskret, måste jag säga. Inget som stör. Jämför t.ex. med Aftonbladets eller Expressens nättidningar.

Annons:
Celia
9/1/07, 3:02 AM
#7

Bannerannonserna drar in lite pengar åt killarna som underhåller hela maskineriet. Det gick trögt till en början men nu har de en aktiv annonssäljare som gör ett bra jobb! Utöver dessa 'inkomster' är det bara de större avatarerna som hjälper till ekonomiskt. Jag tror att killarna i princip arbetar gratis - så fram för fler annonser :)

Doehn
9/1/07, 6:57 PM
#8

#6 Har du inte lagt märke till dem så är de felplacerade. Tanken med reklam är ju att den ska synas :-) Jag brukar t.o.m. klicka på lite banners då och då. På så sätt får de pengar och kan utveckla siten ännu mer. Nu: tillbaks till fotbollen.

Upp till toppen
Annons: