PROBLEM
HALLÅ DÄR UTE!!!
JAG ÄR NY PÅ DET HÄR MEN NÅN AV ER KANSKE VET NÅT OM DETTA . VAD TYCKER NI??
PROBLEM
MIN KILLE VILL INTE ATT JAG SKA FÖLJA MED PÅ TRÄFFAR. JAG TYCKER DET ÄR KONSTIGT OCH FUNDERAR PÅ OM HAN HAR NÅGON ANNAN TJEJ DÄR. FRAMFÖR ALLT PÅ SOMMAREN SÅ ÄR JU HAN BORTA ALLA HELGER. JAG HAR ALDRIG VARIT MED PÅ NÅN TRÄFF OCH VET INTE HUR DET ÄR. HAN VILL BARA BRY SIG OM SIG SJÄLV SÄJER HAN. VADÅ ??JAG STÅR PÅ EGNA BEN. DET ÄR ALLTID HAN SOM FALLER. SKA JAG DUMPA HONOM ELLER ?

Har du inget eget intresse för bilar och sånt? Annars tycker jag du ska åka med honom, eller med nån annan, till nån träff och bilda dig en uppfattning om honom och hur han är, när han är iväg.
Beter han sig illa, så dumpa honom. Vill han inviga dig i "raggarnas värld" med allt vad det innebär, så behåll honom. Men, ta ingen skit…
Sist, men inte minst: Du har caps-locktangenten intryckt!
De låter ju väldigt skumt
du har rätt att följa med om ni är par.

#1 Väl skrivet!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
skaffa en Valiant eller liknande och kör på träffar själv
tack för alla tips. alltså bilar är helt ok men inte en hel dag .jag vill INTE springa omkring med honom hela tiden . hittar på eget att göra om jag vill men det vore roligt att hänga med och snacka skit och öla lite. som sagt bilar ok med musiken är GULD. älskar att dansa.
Det skulle kännas jättekonstigt att åka dit för att typ kolla honom och åka dit med någon annan kille ( jag känner bara manliga raggare) skulle inte vara så bra som ni förstår.
han säjer att det inte är några andra tjejer som han raggar på utan han vill supa och härja i fred. vadå är det lite tjejer där?? man kanske ska dumpa honom och och och kolla utbudet!!
hej svalan

#5 - det låter onekligen som om en tjej skulle kunna "välja och vraka" på dessa träffar. Fast jag tycker att det låter underligt att inga tjejer skulle vara där… Känner du inga andra som brukar vara där (som du kan fråga om könsfördelningen)?
Han är kanske är lite rädd att du ska träffa någon annan på träffen.

De flesta tjejerna på en bilträff kanske är upptagna? Vad vet jag, jag brukar spana in bilar.
Det var så länge sen jag raggade tjejer…
(sambo sen 1989)

Ja du! Jag blir glad när frun vill komma med och titta på jänkare, själv har hon en tjusning för engelska bilar?? Det är så att vi har varsin "sommarbil". Jag har en Cheva -57 och hon har en Land Rover…
Men ibland måste jag följa med på hennes aktiviterter också, så det är nog att ge och ta i ett förhållande. Varje år så är det höbärgning till hästarna t.ex. Eller så klär vi oss till medeltiden när det är sådant arrangemang och går dit..
Jag tycker att du ska fråga VARFÖR du inte får följa med. Sedan vad svaret blir så får du väl agera därefter….
Jag skulle bli "lite" sur om jag inte fick följa med på något som hon gillar och jag då inte fick en inblick i vad det är.