Raggare iFokus

Raggare

Etikett: bilträffar-fester-mm
Läst 1212 ggr
LottaU
0

Laddar du redan för Power Meet 2008?

Har du redan börjat ladda upp för nästa års bilfest i Västerås? Eller känner du någon som redan ligger i garaget och mekar för att hinna klart till nästa sommar?

Vlt.se söker nu Power Meet-entusiaster för framtida reportage. Tveka inte - tipsa oss!

Skriv och berätta till: webben2@vlt.se

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Sven-Erik
0

Japp! Redan fyllt skuffen med pilsner, tankat full tank och kammat brylcreme i håret! När kan vi börja!!??

Empabh
0

Fy fa´n det är klart att bilen står klar för västerås power meet..det är så coolt ställe och snygga bilar..får inte missa såntSkrattande..är du redo för nästa år??

Mrs-Blues
0

Allt är klart  - Bilen är putsad, väskan är packad och nedräkningen har påbörjats……

Celia
0

Jag måste först ladda batteriet igen… ;)

Sven-Erik
0

#4. Det är lugnt Celia, du hinner….Fot i munnnen

StefanW
0

#4 Vi väntar! Kom när du själv känner för det! Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Celia
0

Ja vilket skit det är med gamla stora kärror. Måste jag köra ofta för att hon inte ska stå och säcka ihop? Köpte för tusan nytt batteri i början på sommaren. Skäms att säga att jag inte har kört många rundor, så nu får ni skälla på mig.

Jag är i stort behov av en killkompis som kan titta till henne ibland. Jag bjuder på fika :)

StefanW
0

#7 Jag hade gärna hjälpt dig, nu är det så att det är drygt 40 mil (enkel resa) till Lund för min del….men bjuder du på fika så….Flört

//stefan

Stefan - Modellbyggare

Celia
0

#8 - kommer du ner en gång i veckan och kör under säsongen så kan jag ju bjuda på middag också Skrattande

StefanW
0

#9 Det låter som ett perfekt erbjudande! Helt i min smak! Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Celia
0

Ja fast jag måste erkänna att jag inte är så duktig i köket Generad. Fast sonen har gått restaurang, ibland kan man få honom att ställa upp Glad Nääää, vad vi fördärvar tråden… sorry Fot i munnnen

StefanW
0

#11 Vad gör det om 100 år! Glad Vi får väl skriva i fler trådar! Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Pontiac63
0

Celia! Ta ut Svarta Sara en sväng i helgen, ta med kameran och så letar du upp en av två '63 Pontiac Grand Prix som ska finnas i dina trakter. Ta några kort och skicka till mig. Det ska finnas en i Genarp! och en i Tyringe.

Jag har utdrag ur bilregistret på 8 st '63 GP, ska finnas ett par till. Jag har en och har plockat bort det mesta från en annan, som dock är såld vidare.

Någon mer som vet om någon '63 GP någonstans. Finns en på Åland, Danke…

Celia
0

#12 - :)

#13 - Adress i Genarp?

Pontiac63
0

Jag PM:ar dig om adressen.