Hmm, nervös liiiite
Uppkörning imorn..
Nu börjar jag bli nervös, men jag måste bara vara lugn, men varför ska man vara nervös? Ska ju bara visa vad jag kan ;)
Någon som har tips?
/// Kickiiii

Lycka till i morgon

Tack :)

Jag håller tummarna!! Det går nog bra ska du se.. 

#0 Lätt att säga: Ta det lugnt (vet själv hur nervöst det var, fast på den tiden gjorde man allt vid ett tillfälle och sedan fick man det riktiga körkortet med en gång och utan prövotid, rakt i näven!)
Se bara till att vara utvilad, försök att strunta i om det åker med flera i bilen, lyssna vad uppkörningsledaren säger, det är för honom (eller henne) som du gör provet! Gå på muggen innan! Och tänk: har alla andra där ute klarat det, så varför skulle inte du klara av det med glans!
Med andra ord: Lycka till!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Lycka till :-)

Det kommer att gå som på räls :)

Tack allihopa! :) Klockan 15.25 är det min tur! Å jag hoppas verkligen jag ska klara det!

#8 Vi håller tummarna för dig! Återrapportera i kväll hur det gick!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Tyvärr blev det inget körkort, för jag stannade för en högerregel? Hm?! Skulle släppa fram en tant, men så började folk köra om mej, så jag blev kuggade för det?!?! ARG, jo tack, men jag ska boka ny tid snarast möjligast……
Tack för ni höll tummen ändå..

Du fixar det nästa gång!

#10. Det var tråkigt att höra! Hm…tjurig "uppkörningsnisse" ?
Nåja, det går bättre nästa gång!!

Tråkigt Bättre tur nästa gång

Nu har du blivit en erfarenhet rikare! Nu fixar det nästa gång!

#15 Ja, vi sitter här och håller tummarna….
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Trist :( Hur länge får du nu vänta på nästa tid? Har hört att det är långa väntetider. Håller tummarna oavsett när det blir! :)

Hittade en tid veckan efter min uppkörning, men jg kunde inte boka den samma dag som jag kört :( så jag får vänta tills den 30:de Oktober, så drygt! Men nu bokade jag privat, jag kör ju bra enligt trafikskolan så dom kan inte hjälpa mej mera..!
Tack allihopa, men jag hoppas andra gången går bättre.!

#18 Glöm inte att tala om när du gjort provet! 
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
har du ingen att köra privat med ???
jag tänkte inte på att du skulle lära dig mer utan få lite mer erfarenhet att köra bil så att du är lugnare vid nästa tillfälle lite mer hemmastadd i bilar och trafiken.
om du har det på med gröna skylten och kör så mycket som möjligt