Långa höstkvällar!
Skulle vara kul att få veta vad ni gör om kvällarna där ute!?
Ligger bilintresset på topp även nu, eller tar andra aktiviteter över?
Själv går jag in i min modellbyggar-fas. Gillar att köpa på mig en massa modeller och krypa in i hobbyhörnan. När jag fått nog av det brukar det bli lite mer handfast mekande på någon gammal bil…
Skriv och berätta! 

Jag har tapetserat och det blir nog en del målning också innan jul. Tänker även läsa en del böcker, avkopplande och mysigt när vinden blåser kallt utanför :)

#1. Uhu…..! Vad duktig du är Celia! Du ger mig prestationsångest. Borde själv hålla på med att kakla i köket, tapetsera om i hallen osv….men det är ju så HIMLA tråkigt…
Tror nog att jag går ut i garaget istället….

#2 - ja gör det som du tycker är kul. Jag borde städat den där dagen, men en fondvägg gjorde mig mycket gladare :) Så ut i garaget så kommer sugen efter att kakla och/eller tapetsera när du är redo :)
Jodå, bilintressetl igger på topp även nu! Projekt motorrenovering har inletts under hösten och en 440 är nu urlyft och nerplockad i delar. Blir en hel del pyssel i garaget med andra ord.

Mycket böcker blir det. Annars skulle jag vilja vara igelkott. Rulla in mej nåt varmt och inte titta ut förrän i mitten på mars. Jag brukar få lite lättare höstdepression, bara jobb, inget ledigt och snart kommer snön…
Undrar om det finns nån brevbärare i Californien som vill byta arbetsplats några månader?
Ingen stora jobb på bilen heller, byta några gummilister och innertak. Lackering får vänta till jag vunnit på Triss eller så.
jag drar igång vinylspelaren å slänger kanske upp en 45s originalare med Ritchie Valens eller myser till musiken på datorn :
Bra saker blir gamla saker, lär er det!

Ritchie Valens här:
http://www.youtube.com/watch?v=cU7EKsZqUZQ
En av mina vinylspelare här:
http://www.youtube.com/watch?v=BspN7EFpKE0
Jag glömde ju musiken! *deppar mindre*
:O vilken film är Ritche klippet ifrån? :O måste bara ha den!!

Klippet är från filmen "Go, Johnny go" från 1959. Läs mer fakta på IMBD: http://www.imdb.com/title/tt0051665/
Hoppas du hittar filmen här i Sverige.
tackar så mycket! ska kolla efter den. haha tyckte väl att jag kände igen Chuck berry vid borden :)

#11: Snyggt!

Hallo! Ursäkta att jag inte lägger ut era bilder, men jag har totalkrasch på mitt nätverk här hemma! Internet ligger nere i stort sett hela tiden, och vi får ingen ordning på det….BLÄ för datorer!!!!

Ta till skiftnyckel, ståltråd och silvertejp, så ska du se att du får igång den…

#14 - Ropa på Lotta så fixar hon det. Hon är ju hemma hela helgen… 

#16. Det är faktiskt Lotta som är "dataansvarig" här hemma!
Men hon är ju som sagt ute på resa/semester från mig……..

#17 - ja det var ju bara det jag vill höra, jag vet nämligen att hon är på mässa 

#18. Hade kanske varit något för dig? Hon/de säljer allt möjligt intressant för den som gillar sånt.

#19 - ja men det är alldeles för långt bort 

#20. Jaha, men då får jag väl "promota" för Lottas hemsida då!?
Gå in på www.lotusblomman.com där finns många fina grejer!!!
(Vad det där lite för mycket säljsnack??) 

#21 - jag fick en leverans från henne förra veckan + en gåva som hon skickade med. En guldängel 

#22. Hoppas att du blev nöjd! Ja, hon är en ängel!!!

#0 Jag försöker få tid till garageaktivitet men hälsa och jobb stjäler all ork för tillfället. Måste fixa lite i huset också. Fullt upp är bara förnamnet.
Har dock skaffat lite prylar till sonens Cougar så några timmar ska det väl hinnas med i höst. Väntar på en leverans från USA så när prylarna dyker upp blir det nog en del rogiande skruvande.