Raggare iFokus

Raggare

Etikett: blandat
Läst 1984 ggr
LottaU
0

Vad ska ni göra i helgen?

Inte ofta som jag skriver nu för tiden…

Men det har varit en hel del i mitt liv som gör att jag inte hinner med!

I helgen ska jag på en mässa i Borlänge och jag kommer hem på söndagkväll igen!

Så ni får ta hand om Sven-Erik nu när jag är borta… Skrattande

Önskar er alla en härlig helg!

//Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Celia
0

Äsch, skicka mannen till mässan och stanna här och 'festa' med oss ;)

Nejdå, vi ska inte ha fest - så du får ha en härlig helg Lotta! Vad är det för en spännande mässa du ska iväg till?

ElLobo
0

Ingen mässa, men till Borlänge ändå. Ja nästan i alla fall. En födelsedagsfest lite utanför Borlänge på lördagekvällen. Och ett litet modellbyggarmöte i Örebro på söndag.

Celia
0

Ojsan jag glömde!

Jag har inte en aning om vad jag ska göra :(

t-bird63
0

Det blir att jobba förmiddag på lördag men på söndag bär det till skogarna i Värmland. Då ska jag jaga älg är det tänkt, hoppas det inte regnar bara.

Å ingen dator på en vecka, hur ska det gå? Fot i munnnen

Sven-Erik
0

#4. Nä, lägg ner! Hur ska du då kunna följa vad som händer ute i världen??? Köp en bärbar med trådlöst bredband!!!

t-bird63
0

Det är lite dålig mottagning i skogen. ;-) Kan va ganska kul att komma hem och ha mycket att läsa igenom också. Då har jag nåt att se fram emot om "Helge" gömmer sej.

storkenflyger
0

Helgen som gick har jag  varit i Falkenberg med Campingveteranerna med gamla husvagnar Jag har skrivit i min dagbok om det är av intressa för nån här

Morrhoppan
0

Jag ska på 40 årsfest i Anderslöv, i Skåne. Födelsedagsbarnet ska bjuda på GoGetters och Phantom, blir förmodligen en blöt kväll!

Doehn
0

#8 Nästan jämnårig med födelsedagsbarnet… och nästan nästgårds… Jag kan ju följa ljudet dit :-)

Sven-Erik
0

#9. Om du frågar snällt, kanske du blir inbjuden??? Fot i munnnen

Morrhoppan
0

Jaså där ser man! Ja det lär höras ända till Malmö, det lovar jag!! Nån gammal dansbana ska det vara på, så vi kan svänga de lurviga ordentligt! Men Schh..jag har inget sagtOskyldig   "AHHH Bingo!!" *slår febrilt med händerna för öronen* Flört

Doehn
0

#10 Nja, jag kan smyga i buskarna och lyssna på musiken. Det ryktades att det skulle drickas sprit och sånt vill man ju inte vara med om Oskyldig

#11 Ha det riktigt roligt. Det låter som om det blir en kul kväll!

Celia
0

#9 - Jag bor väl ändå närmare! Jag kan dessutom en genväg Räcka ut tungan

Doehn
0

#13 Vi får se vem som hinner dit först Flört

Celia
0

#14 - Cool

LottaU
0

I morgon bär det iväg till Huskvarna. Sven-Erik får vara hemma och passa katterna Glad

Kommer hem sent på söndagkväll. 31 mil dit och när jag tänker på det, så blir jag trött redan nu…

Pust och stön. Men det ska bli skönt att åka iväg och träffa nya människor och sen vara lite lyxig och bo på hotell.

Jag önskar er alla en härlig helg!

Raggarkramis

//Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

storkenflyger
0

#16 Trevlig helg önskar jag dig med

Sven-Erik
0

#16. Lycka till älskling!! Hoppas att allt går bra! Passa på att njut av hotellfrukosten….

Celia
0

#16 - Åh ska du nu iväg på någon spännande mässa igen? *vill också ju* Lycka till med allt Lotta :)

leo-
0

är det inte denna helgen det var marknad i Lödde???

Celia
0

#20 - är det så kanske? Jag vet att jag frågade storkenflyger men då visste hon inte vilken helg det skulle vara. Kanske har det kommit upp här senare och sen har jag missat det…

StefanW
0

Ah, vad är en bal på slottet! en annan skall jobba hela helgenLedsen

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#22. "Det är säkert tråkigt, onödigt och…och…Alldeles Underbart!!!

Morrhoppan
0

#12 Oj, smyga i buskarna, det kan bli farligt…akta dig för alla kissare!

Ja, det blir säkert trevligt, särkilt när min särbo nu har blivit ledig från jobbet och kan följa med! Cool

Ha det så bra själva!

storkenflyger
0

#20 #21 Marknaden i Lödde var för två vecker sen Ni missa inget Det var kallt och ruggigt Jag var där en kvart sen drog jag till köpcenrat där vädret var bättre Haha

Celia
0

#25 - och idag skiner solen från klarblå himmel, det är väl typiskt! Perfekt för marknad ju :)

storkenflyger
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#25 Vädretsmakter kan vi inget göra åt  Jag och min dotter har varit ute och gått i det härliga vädret Vi gick genom ett industriområde Jag blev lite vilse av vad jag såg  Tog foto så ni med kan se För mig ska de blomma vid midsommar eller..  

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=1d7c8c83-eb17-415d-bd45-6910695ce741&Filename=Vallmo 130.jpg)