Powers Höstmarknad i Tibro, 27 oktober
Blir det fler än jag härifrån, som ska åka till Tibro på Powers höstmarknad den 27:e oktober??

Inte omöjligt, det ligger ju bara 2 mil bort!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Är så långt att jag inte ens vet var det är… 

#3 - tack, ja Skövde visste jag ju åtminstone. Är urkass på geografi men har i gengäld ett bra lokalsinne. Dit jag varit och farit finner jag igen :)

Jag ska dit….
Jag ska dit och sälja mina graverade glas, kika gärna i mitt fotoalbum så ser ni ungefär vad jag håller på med!
Ni är även välkomna med beställningar!

Jag får ha min egna lilla marknad här i Skåne. Kanske ingen dum idé egentligen 

#8. Åhh!! Snygg bil! Supremefälgar och scallops….Nu blir man ju avundsjuk…

Och luftfjädring…

#10. Suck……..

#10 Luftfjädring…..vill ha.

Jaha, hur skall vi göra?? Kidnappa killen och begära att få följa med!? Sådana här fordon kräver en lojal skara partypolare!

Mina föräldrar var där men jag orkade inte. Tyvärr… Det ligger ju bara typ 1,8 mil härifrån. : )

Hade dag tjänst både lördag & söndag, så det var stört omöjligt att komma dit, surt när det var så nära…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Är det någon här som var dit?? Blev det några bilder??
Jadå, jag var där! Men hade fullt upp med att sälja mina glas så jag såg inga bilar förren på kvällen när vi var i parken och då hade jag tyvärr ingen kamera med mig! Men fullt med folk var det! Både på Power och Rock'n Rollen!! Och kul var det med 

En enda bil tog jag kort på i Tibro, men den var i hyfsat skick.

Och så blev det en film på hemvägen. Som vanligt ingen Oscarsvinnare, men det är en bra låt i bakgrunden.

Tyckte mig känna igen den siste bilen i omkörningssnutten :)

Cadillac 67:an ??

Nej jag såg nog fel. Har kikat igen 

#19. "Hyfsat skick"…jo jag tackar ja! Ser ju vrålsnygg ut 

#24. Ser ju helt sjukt snygg ut! Undrar hur många timmar som är nedlagda i den där renoveringen? 

Undrar om den som renoverat orkade räkna…