Julklapp
Ingen som har några julklappstips och sedan undrar jag var man kan få tag på riktig brylkräm?

Den bästa julklappen, i mitt tycke, är en prenumeration på en bra biltidning. Inte allt för dyr, och så räcker den ett helt år. Ett förslag är Bilsport Classic eller Power, 210:- för 6 nr (helår) Kolla in >tidningsbutiken.se<

Ja, vad önskar ni andra er i julklapp??? Är´det fortfarande hårda paket som är favoriter??

#1. Jag har faktiskt gett mig själv en julklapp redan! Det blev en ettårig prenumeration på Classic Motor! Ser fram mot det redan…
brylcream får man tag på citygross har jag sett..iaf här uppe (röd plast tub)
Bra saker blir gamla saker, lär er det!
Jag har för mig att när jag gick på högstadiet., bara något år sedan, så köpte en kille i min klass brylcream på ica, vet ej om det va något dom sa eller om det va sant, kolla!
Min far fick pontiac glas av familjen som vi köpte på CCW i födelsedags present, och det fungerade jätte bra. Något sådant kanske? Sedan brors det ju på vem det är som ska ha julklappen

Jag kan ge ett jättebra tips :-)
Kika in på min webshop, där finns det en hel del att välja på!
Lotta
Må så gott
Lotta "Värd på Insidan"

En kul grej är smycken med bilmärken.
Glöm det där med brylcrem, det är tyvärr helt värdelöst, skaffa nån pomada som funkar istället, blylcrem är som vattenkamning som inte torkar…