Hej lotta
Det är en Cruising kvar i Nyköping den 29e, efter den börjar det bli dags att dra vintertäcket över bilen.

#3. Usch, bara att du nämner vintern, får jag kalla kårar av.
Nåja, man får väl börja plocka fram verktygen då. Finns alltid att göra på gamla bilar!

Glöm inte Powers höstmarknad 27 oktober eller Avesta vintercruising på trettondagsafton…

Nu på fredag, 21 september, spelar Go-Getters i Lindesberg, på Bistro Bellman. Så vi är väl några bilar som tänkte cruisa runt och förfesta lite. Det är även marknad i stan, ifall man behöver krims-krams…

#6. Kul! Go-Getters kommer ju ifrån Västerås. Trummisen Peter Sandberg känner jag sen gammalt. Vi har åkt raggarbil och druckit några bira i ungdomens dagar. Han hade förresten en väldigt rapp Cheva Nova på åttiotalet. Han och "Araben" i en Barracuda-68 tävlade om vilken som var snabbast. De vann ungefär varannan gång…

Och nu åker han denna hot rod…

Han jobbar ibland som musiklärare. Synd att man inte hade en rock'n roller i skolan. Mina musiklärare var öken som inte uppskattade god musik.

Det var en go bil, vill ha. 

#8. Ja, och den bilen blev byggd i en ouppvärmd lada på några månader, när han äntligen kom till skott….
28dec vintercrusing i kristianstad