Tror dom bytte mina barn på bb
Kan det vara så att dom förväxlade mina barn på bb?! Min dotter avskyr amerikanare, hon tycker saab!!!!!!!!!!!!!!!!! är livet, vad gör man och jag som alltid gillat jänkare.Min son han älskar dansbandsmusik!! av all sorts musik!!!!Det är den värsta musik jag vet, jag som bara älskar rock och country! Så om ni ser nån vilsen raggarunge ensam på stan eller en förvirrad tjej i en saab så kan ni väl skicka hem dom till mej.

Stefan - Modellbyggare
Det är väll bättre att han lyssnar på dansband än mkt annat skit som finns! finns ju en hel del dansband som går att lyssna på! men de där med saab verka ju inge vidare, om hon tillockmed jämför med amerikanare å väljer saab…hmmm
haha det där lät lustigt :P
Bra saker blir gamla saker, lär er det!

Saab är ju livet
bättre än mormors jaggarbil
Ja inte vet jag varifrån hon fått sitt intresse för svenssonbilar och speciellt saab,men jag har fortfarande hopp, Kalle två och ett halft år gillar " jaggarbilar" och Ebba 5 år ska bli raggarbrud när hon blir stor, och det låter lovande tycker jag.

Vad är det för fel på saab nu då??
*aj, aj, slå inte*

Sven Erik Tack ÄNTLIGEN nån som förstår sig på RIKTIGA bilar

Har också en saab i hushållet. Den absolut värsta bil jag någonsin skruvat med! Och skruvas med behöver den.

Doehn Kan jag aldrig tro dom gå rju aldrig sönder startarr ialla väder

Bytte till vinterdäck nyss och såg att länkarmsinfästningarna (av aluminium!!!) gått sönder igen. Orginal satte man i bultarna från fel håll så man är tvungen att lyfta upp motorn för att få av dom. Tur jag vände dom om sist jag bytte. Drivaxeln bytte jag förra sommaren, på andra bilar lossar du några bultar och drar ut den, inte här…. lyft motorn igen… Varje gång jag gjort något på den bilen har jag sagt att det var sista gången. Nästa gång skrotar jag den. På det igen…
Tack Doehn du kanske kan få min utbytta dotter / hon är väldigt gullig och söt för övrigt men undrar lite varför hon är inne på en raggarsajt , kanske hon börjar gilla jänkare/ att ändra sej ang bilar bättre sent än aldrig du vet

Tack men döttrar har jag så det räcker ;-)

Näru mamma jag är inne här enbart för att snoka och se vad du hittar på för hyss nån får ju hålla efter dej nu när du har blivit raggarbrud
Saab består bara av slangklämmor, stripes och ett par plastbitar
En fd saabjobbare
Tack leo håller med dej

Sådärja, kröp under för att se vad som väsnades under saaben. "¤""%¤#%¤ avgassystem. Blä för saab.

Men lilla gumman du sa du skulle köpa BIL, köp en jänkare vetja, det är livet
så slipper du en massa rost,om inte kan du nog köpa Doehns saab billigt ,kram

*mutter* *mutter* Svetsen åker fram till helgen för husfridens skull. Men igen, var det inte en bil hon skulle köpa?
JO visst var det, men min dotter har en annan syn på vad en bil är,
men NÅGON här kan kanske få henne på bättre tankar.Ska bind fast henne i cadillacen, ock köra till göteborg och tillbaka så hon får känna hur det är att åka RIKTIG bil

#20 Det tycker jag låter som en bra grej. 
Det är aldrig för sent att komma på rätt tankar

ska jag dö på halva vägen då
räckte det inte med att min pappa tvingade mej att åka ända till trollhättan i sin raggarbil och till på köpet hade han skinkeps och solglass ögon med spegelglas *ryser*
kommer ALDRIG att bli normal igen

Köp inte SAAB. Dyra reservdelar trots att den är "svensk". Avgasröret var för murket, gick inte att svetsa. *mutter* *mutter*

Om det är en tröst, så tror jag de gjorde samma lika med mina… eller den yngste närmare bestämt, den äldre gillar ju dock detta med amrikanska bilar och hans favorit är en Impala SS cab 65-66… Men den yngre hatar bilar överhuvudtaget…!!!!!!!!! Och jag som nästan skulle kunna vra född i en….
Samma med mej ,jag kör taxi när jag inte kör jänkare. Men vi får väl behålla dom ändå, trots allt är dom ju riktigt gulliga eller hur, våra barn menar jag!
. Men min saab älskande dotters minsta gosse 3 år älskar /jaggarbilar/ hans uttal) och min sons flicka som är fem ska bli raggarbrud när hon blir stor, så visst finns det hopp

jag ska köpa en SAAB 9-5