Tisdagsträff
Här kommer bilder från tisdagen den 18 och 25 september
Jag lägger ut så många jag orkar och tar resten vid andra tillfällen

har cyklarna slutat för säsongen ??
Tänkte ev åka dit idag men finns det inga cyklar så struntar jag i det

Var sista gången i förra veckan Nu får du vänta till maj nästa år
tråkigt nu när jag för första gången kan i år och britten funkar ok
Och det verkar bli någolunda bra väder
Får väl kolla Sjöbo imorrn istället 

#45 Då har du ju nåt och se fram imot under hela vintern att du ska till Lödde till våren Hahaa

Dåligt med 'cyklar' på vägarna. Har bara sett en solo idag. För kallt kanske?
Nä om man har rätt kläder så är det inte kallt. var och besiktigade den i fredags i regnet och det var inte farligt stället är ju både vatten och vindtätt det enda som irriterar är att visiret blir blött
Faktist en av dom härligare turerna man kan köra är en strålande vinterdag med temp runt 5 grader och ingen snö men det är jag som tycker det. andra vill säkert ha 30 grader varmt istället

#48 - 30 grader låter på tok för mycket ;)
Jag är en sån där som är rädd för MC och sportbilar. Tror att jag ska dö typ. Så jag nöjer mig med att titta när andra kör och då spelar det ingen roll om det är plus eller minus :)
Kör försiktigt :)
Ett tips är att prova att åka en tur med någon som du litar på och som har kört ett tag.
Gjorde så med en gammal fd för många år sedan. Hon var rädd men ville prova. så sagt och gjort ut på en lagom svängig landsväg och höll hastigheten (tillochmed under) och bara gled.
Det första hon sa när vi stannade var så gott det luktar med fälten blandat med varm motor och hur härligt det var att åka och om hon kanske lite längre fram skulle till bilskolan

#50 - det är nog det som jag är mest rädd för… Att jag ska få uppleva en sådan känsla att jag skaffar kort och sen kör jag ihjäl mig 
man behöver inte köra fort och och vårdslöst för att det ska vara roligt.
Även om det kan vara skoj ibland att testa vad en japanracer går för.
i flesta fall brukar faktist 120km/h vara en magisk gräns. över det ställer fartvinden till det.
Nu är jag inte den som bara gillar cyklarna utan bilar och fordon i allmänhet. Jag bara säger var inte rädd för dom, testa det är en variant av känslan med jänkekörning kan man säga

Tack Sven-Erik för hjälpen

#53. No problem. Tack själv för bilderna!

#19 Snygg Edsel
#16. Den blå på bilden är min Dodge pickup.

#56 Kul att du hittat din bil bland mina bilder