Längtar till våren
Hej alla sköna människor på raggarsajten,vad tycker ni om den här fruktansvärt tråkiga vintern vi har
. Iallafall vi här nere i skåne,grått och regn,dis och dimma.Fick lite snö mellan nyår och trettonhelgen,men som vanligt så regnade det bort efter en dag.Har ni uppåt landet bättre väder .än vi stackars skåningar. Nää nu vill jag ha vår istället för detta,jag vill ha tulpaner,sol, 15 grader och torra vägar för DÅ kan jag ta ut bilen
.

Du har en kopia av vintern här i Sörmland. Mycke sol och värme vore inte dumt nu.
Ja jag vill oxå ha våren här och nu :)
Fast tyvärr har ja ingen raggarbil att glida me,,
Aja de får gå ändå.
Men de finns många bra träffar som man kan åka till framöver i våren och sommare,,
Idag funderade jag på att ta en liten MC tur ca 6 grader varmt och torrt på vägarna
Vädret är mysko just nu… var upp till Örsundsbro och hämnta en servostyrning till vår Impala och man kan tro att det redan är vår.
Idag är det faktiskt lite vår i luften här nere i södern, 7 grader visar termometern just nu, men riktigt ruggigt grått i kanterna. Var på en jättetrevlig fest med MTCC i fredags, det är trevligt med lite partaj det livar upp under den TRÅKIGA vintern. Men ser man det från den ljusa sidan så är vi ju på rätt väg nu, det går ju iallafall mot VÅR. Vem vet vi kanske får en rekord tidig SOMMAR i år vore väl UNDERBART
.