Raggare iFokus

Raggare

Etikettallmänt-om-raggare
Läst 2097 ggr
Sven-Erik
0

Sökes: Ny sajtvärd!

Efter mycken vånda och funderande, så har jag kommit fram till att min tid inte räcker till! Mina övriga intressen kräver också sitt.
Jag orkar inte lägga det krut som behövs, för att hålla raggarsajten igång på ett bra sätt. Jag vill inte se att sajten tappar fart och blir ointressant, så istället tycker jag att det är bättre om någon som känner för ett stimulerande och utmanande uppdrag tar över!

Så du som känner dig manad att axla manteln, får gärna höra av sig till mig via pm så får vi diskutera!

Ha´det gött så länge!

Sven-Erik //Sajtvärd

Sven-Erik
0

*puttar upp*

LottaU
0

Är det ingen som har något intresse att ta över sajtskapet för Raggare?

Om det inte blir någon, så kommer sajten att tyvärr läggas ner.

Det är något som varken Sven-Erik eller jag vill. Men tyvärr så har vi så mycket nu, så vi hinner inte med allt som vi borde göra.

Så nu håller vi våra Raggartummar att någon ska känna att det är något som ska bli kul att bli ny Sajtvärd på Raggare.

Jag blir gärna kvar på Raggare som Medarbetare, för att kunna hjälpa till m.m.

Raggarkramisar Cool

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Pontiac63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag önskar jag hade tid att engagera mig, utöver det jag redan gör, men är inne i en intensiv period nu, både på jobb och fritid.

Det kanske finns någon intresserad därute?

Celia
0

Gråter

Sven-Erik
0

#3 & 4. Ja, det vore verkligen tråkigt! Det känns som om man känner er här på sajten, blir som bekanta. Hoppas att det löser sig, så att sajten får leva kvar!

[Henke29]
0

Ja jag skulle oxå tycka de vore tråkigit om den försvan :(
Hoppas nån tar tag i det hela:)

LottaU
0

Men Celia inte ska du vara ledsen.

Du får gärna ta över raggarsajten om du vill och jag tror nog att både Sven-Erik och jag fortfarande kommer att besöka sajten.

Sen vet man inte när det blir sommar, då kliar det nog i fingrarna igen. Cruisa, Power Meet… Vilka kommer hit? Ska vi träffas? Var? Skrattande

Raggarkramisar från Cool

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Celia
0

#7 - Önskar precis som Pontiac63, att jag hade haft tid att engagera mig. Har själv planer på att lämna min sajt pga tid och ork. Man ska sluta när det är på topp, för när det börjar bli tråkigt så känns det som en last :(

Hoppas att det dyker upp någon som har möjlighet att ta över, det krävs ju egentligen inte så mycket om man har hjälp från några aktiva Medarbetare.

Kram, Cecilia

Gasoline
0

Jag fyller ju strax 18 år. Men jag har tyvärr inte så mycke tid att sitta på datorn längre. Dessutom är jag ju ännu bara en pjuklarv, borde ju finnas någon engagerad raggare som skulle kunna ta åt sig jobbet tycker jag!

LottaU
0

Det ser väldigt dåligt ut med att det ska bli någon fortsättning på Raggarsajten.

Det är dålig aktivitet nu och ingen som verkar intresserad av att ta över :-( Väldigt tråkigt!

Sajten skulle nog kunna bli riktigt bra, med en bra Sajtvärd och bra Medarbetare.

Något att tänka på att man kan ev. göra om sidan så det blir en Motor-sajt istället. För jag tror att det blir fler medlemmar och mer aktivitet.

Kanske något att tänka på… :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

[Henke29]
0

Ja jag tror oxå på om de blir en bra motorsajt så skulle de nog komma fler de tror jag oxå på..
Men hoppas de löser sig på nått vis,,

Cruising
0

personligen tycker jag att vi bör behålla denna sida som "raggare" för det finns inte så mycket sådana sidor..blir det en motorsite så tror jag att det kommer spåra ur med snack om nya bilar å stylade sådana. tyvär

Bra saker blir gamla saker, lär er det!

Pontiac63
0

#12 Tror inte heller på någon "stor" motorsajt. Jag gillar den lite familjära stämningen här. En bredare sajt innebär antagligen den ack så vanliga pajkastningen mellan olika grupper. Raggare mot rejsputtar, stylister mot original, nytt mot gammalt, osv.

Vad gäller aktiviteten, så kommer den nog igång. Många raggare brukar ju "gå i ide" på vintern.

Doehn
0

Helt sant Pontiac63. Det bättrar sig framåt vårkanten. Jag är redan med på race, bmw saab m.fl sajter. Här får jag raggar inspiration.

StefanW
0

Tror också på den "linje" som raggare håller idag. Av erfarenhet så går aktiviteten upp och ner på olika sajter under perioder. Vi får helt enkelt hjälpas åt att hålla igång sajten, det som behövs är någon med medarbetar behörighet som kan fixa till om det dyker upp några troll och dyligt, samt lägga in någon ny artikel lite då och då, så att man ser att det rör på sig på framsidan!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

[Henke29]
0

Ja förmodligen kommer de bli bättre framöver.
Men de hadde kanske vatt kul att se var ni har för projekt i garagen och så.
De kanske vore nått att lägga ut på Raggarsajten eller ???
Då man får se var ni håller på me där hemma i Garagen…

FerretCrow
0

detta ska fortsätta vara en raggar sida och inte en motorsajt ….

Sven-Erik
0

Kul med alla kommentarer! Det verkar i alla fall som om de flesta vill ha kvar raggarsajten i sin nuvarande form. Jag får nog hålla med om att detta bör vara en raggarsajt, ingen motorsajt!

Är det ingen som kan tänka sig att börja som Medarbetare här på sajten? Skulle behöva någon som har inspiration och kan komma med fler bra ideer och uppslag! Vore skönt med någon som kan rycka in när jag har för mycket annat att fixa med.
Hör av er!

Sven-Erik// Sajtvärd

storkenflyger
0

Även om jag själv inte är så aktiv här skulle det vara tråkigt om den försvinner helt

LottaU
0

Puttar upp igen :-)

Jag tror säkert det finns någon här som är intresserad Skrattande

Hör av er till mig eller Sven-Erik, så får du veta mer

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"