Raggare iFokus

Raggare

Etikettot-off-topic
Läst 1531 ggr
Celia
0

OT - 14 februari

Hej svejs!

Ville bara komma med en sen önskan som snarare blir som en fråga istället: Hoppas att Alla Hjärtans Dag blev fin för samtliga härinne Kyss

Snart dags att starta upp för första vårrundan Glad

plingis
0

Hej Celia

Du för en  hälsning

LottaU
0

Har du börjat planera ännu Celia? :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Celia
0

#1 - Tusen tack Plingis :)

#2 - Planera? För första turen eller? Ja jag är inte så mycket för planer, tar den nog bara en dag när jag fått tummarna loss att ladda :)

Annars har jag många planer som bara verkar stå still *asg*

Kramisar!

Phantom
0

Ha ha, positivt tänkande är bra! Jag tyckte att det var lite långt till våruppstartningen men man kanske ska tänka om…

LottaU
0

Ja, första turen :-)

Jag tror att vi planerar nog ingenting, utan tar det när vi känner för det. Men självklart så blir man sugen nu när det börjar bli bättre väder ute.

Så man vet aldrig :-)

Har du planerat in Power Meet nu Celia, för visst kommer du i år? Skrattande

Kramis

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

anwall
0

Mina planer är för första cruisingen är Sala sista april, men jag ska nog lufta bilen före det hoppas jagGlad

Celia
0

#4 - Precis Glad Och vad trevligt att "se" dig här igen!

#5 - Power Meet! Vad är det? Flört Jo Lotta, om jag hittar någon som vill följa med så kommer jag att dyka upp till maxprocent, lovar!

Kram, C

Sven-Erik
0

Vår-cruisingen i Sala är ju ett måste! Fina bilar och mysig stad!

Pontiac63
0

#7 - Jag följer med. Kan va kul att åka Buick.

Celia
0

#9 - Skrattande

Ja men nu har jag hört att det är så jäkla jobbigt på PM och att jag bör åka till Varberg istället… Vet snart inte vilket ben jag ska stå på Fot i munnnen

Pontiac63
0

Du ska stå på högerbenet. Det är det benet som har en gasfot längst ner. Tryck ner gaspedalen, och så styr du samtidigt. Hit. Till Västmanland. I Juli.

Du kommer att älska det, PM alltså, jag lovar. Svenne & Lotta har redan bäddat i gästrummet, tältet eller bakluckan.

Tänk på Sara! Hon behöver komma ut och träffa släktingar.

Celia
0

#11 - Verkar inte som om jag har något val?! Skrattande
Men jag vill ju inte köra däruppe, jag vill sitta bredvid med en öl Cool

Pontiac63
0

#11 - Gasoline är nog sugen på att köra…

Annars får vi efterlysa en chaufför. Hallå där ute?

LottaU
0

Jag ser det så här! Om man vill vara med på en bilträff under året, så är det Power meet som gäller!

Man kan inte jämföra med andra träffar!

Det är verkligen en upplevelse, oavsett om man sitter bredvid eller bakom ratten, så har man minst lika kul.

Sen att sitta på sidan om på gräsmattan har väl oxå sin tjusning, men inte lika kul om man är van att åka med bilen.

Men fram för Power Meet Skrattande

Både Sven-Erik och jag räknar att få träffa alla raggareifokusar :-)

Raggarkramisar Lotta

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"