Raggare iFokus

Raggare

Etikettbilträffar-fester-mm
Läst 3620 ggr
mariell
0

Classiccar Rättvik

Är det nån som ska till Rättvik vecka 31. Vi ska åka dit med bil och husvagn, var där förra året med, en jättetrevlig träff. Bestämde oss att köpa husvagn när vi kom hem , och hittade en fin Tabbert 64 till våran cadillac 63, så nu väntar Rättvik . Ska till Dalhalla och kolla på Kris Kristofferson.Vi kanske ses där uppe.Cool

Mumsan1965
0

Hade gärna velat hänga på men kan tyvärr inte - tror dock att mina vänner ska dit så kanske man kan få se lite bilder senare!

mariell
0

Visst ska jag ta bilder , mycket att fota där , snygga åk och trevliga människor. Kommer bilder när jag kommit hem igen.

Gasoline
0

Yes, jag längtar redan! 3 året i rad och jag ska sova på övre griscampinge. Det kommer att bli så skoj =)

mariell
0

Ja den campingen låter trevlig, bara namnet ger sken av att det kan vara lite `` hålligång`` där eller, och det är alltid kul. Andra året för oss men det blir många fler, man längtar faktiskt dit igen. Kör i min gula cadillac då jag inte fått den omlackad ännu ska bli aspenvit så småningom¨,men har lagt ner mycket jobb på motor och avgassystemet så det andra får vänta. Man har ju inte tid att skruva mm på sommaren då KÖR man ju.

Cruising
0

jag skall också dit. fast jag skall sova på ett nostalgi ställe som heter Mackabacka, som ligger nån kilometer utanför rättvik. dit bör ni åka för en koppkaffe och bulla, ni kanske fyndar något ur loppisen där också. stället där det är heter ovanmyra (man åker förbi folketspart)

Bra saker blir gamla saker, lär er det!

Gasoline
0

#4 Haha, jodå, fest hela natten =P Fast den övre campingen är lite lugnare, och där sover vi förhoppningsvis

L8sson
0

jag bor här i Rättvik =)

CCW är ett måste :D

mariell
0

Tjänar Crusing jag var på mackabacka och kollade och tog en fika, min gulliga sambo skulle va kartläsare dit så vi körde 5 mil, jag hem och då var det bara ett par kilometer. Stället var riktigt trevligt. Gasoline jag hoppas du hade riktigt trevligt det hade jag, CCW är verkligen ett måste. Ni som inte va och kollade på Kris Kristoffersson ni MISSADE verkligen nåt 72 bast men still going strong.