"raggar frilla"
Är det någon som får till sin "raggar frilla" ? :) för mig går den itne så bra :/ ser jätte många som har fått till dom jätte bra men icke så nicke :P kanske får träna lite :P
Kanske lite ovärd länk men endå (A)
Hmm, det brors ju på alldelles på vad man vill ha. Du kanske ska fråga någon som har samma frilla hur h*n gör?!

Hmmm, samma här, men de kan ju bero på att inte håret räcker till längre
#5 Riktigt snyggt. Ska lägga upp bilden på mig när jag skulle åka till ställdalsparken, det va nostalgikväll, mormor gjorde frillan ;)
ja gör de, papilljotter är de bästa som funkar för att få håret stanna på plats där bak har jag lockat o satt i hårspännen

Frillan jag hade på nostalgikvällen i Parken. "Svinrygg", har tyvärr ingen bild bakifrån

Du ska se ut som han i tv4+ husvagnsmannen

#14 ser gör fint ut
men hur sätter du upp dom två till höger? :P
#14 Shit alltså, det där va verkligen bra gjort, vilket jobb du måste ha laggt ner =P Det va skitfint

enklaste är ju i me dax wax röd å allt bakåt
enkelt å bra
Gasoline kan du inte lägga upp bilden igen eller något?
Jag kan inte se den :/
#20 Har den inte kvar på datorn, så jag kan lägg upp något annat. Däremot kan jag faktiskt se den… En frisyr jag har ganska ofta, lätt att fixa, dock svårare att förklara hur man gör.

Killar ska ha klassisk pompadour och gärna ducktail och måste då ha ett (eller flera) bra vax i håret. Det är i med en massa pomada i håret, av bra märke som t.ex Layrite, Pusher, Murrays. Här är en länk: http://www.youtube.com/watch?gl=SE&hl=sv&v=7WwSdwu6SVg&feature=related
Jag gör victory rolls eller pompadour till fest och till vardags har jag bara en hög hästsvans och bandana runt huvudet eller diadem.
Här har jag min festfrissa