Möte om ny "raggarklubb"
Vet inte om någon har skrivit det här, men förra året så hade några här i Kopparbergstrakten ett möte om ifall vi skulle/kan starta en klubb för folk som gillar bilar som är äldre än 30 år.
Idag har vi möte och om jag inte missuppfattat det hela så ska vi avgöra ifall det blir något eller ej.
Ville bara meddela, om det finns någon runt kopparbergstrakten här inne så vet ni ju att det förhoppningsvis kommer att bildas en klubb här.
Klubbens namn vart Old Weels Bergslagen

Jag skrev någon kommentar om det hela i höstas, men sedan har jag inte hört mer om det. Men nu är det tydligen alltså klart. Kul! Det är alltid trevligt med lokala klubbar!

Det fanns en kortare artikel med klubbens ordförande i tisdagens nättidning

Ahh, vilken tur att du hade laggt uppå det, hade glömt av. Tack så mycket.

över 30? tråkigt. är det inte bättre man har ungdomar också. lite blandat. nytt blod in i klubben skulle behövas här nere i ystad också. mestadels av klubben består av 40+.
#7 "klubb för folk som gillar bilar som är äldre än 30 år." Som jag själv uppfattar det jag har skrivit så inriktar sig vårat intresse för bilar äldre än 30 år. ;)

#8: Japp! Så läser jag det också! 
haha oj jag läste fel, såg det nu med :P haha

Haha, det kan ofta bli tokigt, brukar själv läsa för snabbt och kan få saker och ting till något helt annat ;)
Hoppas ni får en lokal så vi kan parta 
#13 Vi letar men allt är för dyrt när man inte har så stor budget. Får man fråga om du är någon man känner?
Det är klart du får fråga men du känner inte mej. Jag är en gammal gubbe i från norra änden av länet.Är stödmedl i eran klubb är även medlem i old iron cruisers dalarna .
#15 Jaha, där ser man. Hoppas att du kommer på våran "bilträff" som är i anknytning till Rännholarockers i parken. Har jag för mig att det var iaf (?). Haha, jag är grymt snurrig ibland ;)

#16: Jodå, du har allt rätt!
Och för alla andra som kanske inte varit inne på klubbens hemsida, så lägger jag ut lite text här om bilträffen:
Old Wheels Meet 29/8
I samband med Rännhola Rockers som spelar i Ställdalsparken 29/8 anordnar vi en enkel klubbträff. Denna äger rum i Kopparberg på Bångbro industriområde hos S-E Hedmans schakt & planering. Alla är välkomna både medlemmar och icke medlemmar. Vi återkommer med tider osv.
#17 Haha, läst det nyss och tänkte lägga in det här, tack för hjälpen =P Känns som att du är duktigare på att göra reklam än mig för våran klubb och ändå sitter du inte med i styrelsen ;)

#18: Det är bara att jag kikade in på hemsidan häromdagen och såg reklamen, så nu när det ändå var på tapeten så tänkte jag att jag skulle passa på.
Och jag gör så gärna reklam, det kan aldrig skada.
#19 Haha, tack så snällt ;)