Raggare iFokus

Raggare

Etikettbilar-blandat
Läst 2457 ggr
E_hjo
0

Har bilarna fått vintervila?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det den 12 oktober och kylan slår mot en stenhårt så fort man går ut.
Har ni låtit era bilar fått vintervila eller kör ni med dom tills snön kommer? :)

E_hjo
0

Vår bil (bilden) får nog stå i garaget resten av hösten å vintern nu… Tråkigt. Men min pojkvän har fortfarande sin bil ute så i lördags for vi på fest.
Kan det bli bättre: jänkare, raggare, öl å go musik. ;) haha…

texaco
0

måste fixa en del på biln så att den går igenom besiktningen i vår så jag ä så illa tvungen å ha den i garaget hela vintern..

[kloakmunk]
0

har inget körkort och ingen waggarbejl men mor och far har. impalan står inne och novan är ute och åker.

men min (raggarmoped) veteran monark mcb 1279 från 71 är ute både dag och natt sommar som vinter. får man inte ta körkort så väljar man ett annat alternativ.. men de känns illa att åka moped när man e 19!

nu fattas bara räv svansen där bak! den åker på i veckan som kommer! :D

Pether
0

Ja nu ska Impalan få en riktigt lång och härlig vila inan nästa säsong… Sista resan gjorde vi till Tibro nu i slutet på oktober.

RockinNewport
0

Min har fått vila så de räcker nu! Hon har stått sen i April… Så är ute o fixar med na ibland, hoppas att den iaf kommer ut till Elmia haha… Men det är inte mkt kvar nu :D

Tog dock ett varv runt byn efter att ha servat 727-lådan lite häromdan och den tuffade på… Så de finns hopp om´et.

Men tkr inte att det är nån fara att köra på vintern heller… Min har gått 2 vintrar utan en rostfläck undertill =)

.... You Never Can Tell ....