Sveriges Nationaldag! :)
Vad gör ni en dag som denna? Har ni några speciella planer med kompisar, familj eller vänner eller har patriotismen inte hunnit infinna sig hos oss i Sverige ännu med tanke på att firandet av Sveriges Nationaldag som dag är en ny företeelse? Kanske någon sitter i samma tråkiga sits som jag själv och jobbar? Dock blir det lite trevligt samkväm med sambon ikväll tillsammans med några andra :)

Hade man utnämnt midsommarafton till nationaldag kan jag lova att folk hade firat ordentligt. En dag mitt i veckan planerar man inte annat än att vila…

Med facit i hand kan jag berätta vad jag gjorde. Tänkte köra en sväng till byggvaruhuset men upptäckte att cabmotorn var helt tyst och stilla. Felsökning visade att cabmotorn tack & lov var hel, felet låg strömbrytaren. Pillade sönder den och fixade men kräver säkert utbyte. Sedan var det inte mycket tid kvar att fira på. Avslutade dagen med fotoll & öl.

Tog sambon och hunden en sväng till stranden å hade minipicknick i solen =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hade besök av en gammal tjejkompis och hennes familj - för trädgårdsarbete. Jag och sonen följde med dem hem för en pizza och sen körde vi hem igen strax efter midnatt. Inget nationaldagsfirande alls…