Skinnväst till barn
Jag går Textil & Design linjen. Den här terminen har vi haft kursen "Textil & konfektion" där vi syr i bl.a skinn. Jag har sytt en skinnväst i stlk barn 4-6 år som jag nu säljer för 250 kr.
Bilden stämmer inte helt, jag har satt fast tre stycken silvriga tryck-knappar också! På baksidan har jag även sytt fast en slejf med spänne.

Jag har lagt upp bilder på västen med knappar, baksidan och slejfen på min sida.

Vilken kul grej! Tufft för de mindre i familjen om man åker på träff e.dyl. Har själv inte så små barn, men snart kommer väl barnbarnen att komma upp i "rätt" ålder!
Eller hur! :) Om du vet någon som skulle kunna vara intresserad får du gärna tipsa dom :)

#3. Självklart! 

Den ser jättefin ut. Bra pris också, fast jag har inga småbarn…Men jag tänkte ge dig ett tips! Jag letade själv skinn förut och upptäckte hur dyrt det var och då kom jag på ide´n att ta skinn från en fåtölj som skulle kastas, funkade perfekt till en väst. Man kan ibland få tag på soffor eller fåtöljer i skinn som man kan göra tex bilklädslar av, det har jag gjort också. Men det blir ju mest mindre bitar så det kan inte direkt bli originalstil utan man kan göra sk tuck´n´roll (pipstoppning). Om skinnet inte räcker så kan man få tag på de flesta färger i skinnimitation som man kan använda på nederkanter och baksida av ryggstöd…
#5 Vi återanvänder i skolan också :) Vi brukar bl.a köpa in begagnade skinnjackor och använda till nya saker. Om det inte är större projekt såklart, då använder vi nytt skinn :) Begagnat skinn brukar vara minst lika bra. Tillomed bättre om man ska göra kläder eftersom att skinnet brukar vara mjukare och smidigare om det är begagnat :)
jätte tuff :)

Om jag hade haft småttingar så hade jag slagit till direkt :)
De verkar som att det inte finns så många med kids i den åldern ;P

Vi får vänta på barnbarnen :)

Den tar vi sa "farsan" … :)
Passar perfekt till yngsta grabben på 5 bast.
Skickar dig ett PM Beafer ang. insättningar, adresser mm..
Grattis till dig Lotta ;) Själv får man nog vänta minst (förhoppningsvis) 7-8 år innan äldsta grabben börjar få för sig en massa saker *skratt* Sen min dotter …. hängboja och övervakare medelst grovkalibrigt hagelgevär tills hon är minst 35 …. *ler* Nä…. men roligt/konstigt/naturligt? att man ser lite annorlunda på de båda ….
Nåväl, västen ser ju helfräck ut Beafer, skickar upp ett foto på lillgrabben sen när han har den på sig. :)
#13 Men vad bra :D Det kom lägligt med tanke på att jag är helt pank för tillfället! Men jag måste vänta på att min mammas karl kommer hem så att han får hjälpa mej. Jag är inte så haj på det där med betalningssätt osv. Jag ringer iaf något senare så vi kan diskutera hur vi gör :) Ja, det skulle ju vara jätte roligt om du ville skcika bild när han har den på sej :)
En specialsydd läderväst för 250 kronor låter som ett kap! Grattis Visitor!
Tom