Raggare iFokus

Raggare

Etikett: blandat
Läst 1702 ggr
Visitor
0

Vilken klubb/förening är du medlem i?

Oavsett intresse brukar man väl kanske vara med i en klubb eller förening som tillvaratar sin egna intressen. Så även vi som är intresserade av bilar och allt som rör dem. Har ni någon klubblokal, några aktiviteter eller några gemensamma fester?

Själv är jag med i Gunroad Dragracing Club Örebro (www.gunroad.se). Inriktad på just dragracing men medlemmarna har alla tänkbara bilar, alltifrån glidare, hot rods till muskelbilar. Brukar vara ett par fester om året i mer eller mindre vild form *skratt* Ingen klubblokal men väl garagefester runt om hos medlemmarna och lite där det passar sig.

Celia
0

Buicks in Sweden (långt ifrån mina trakter så jag är väl mer en stödmedlem)…

kobra
0

Americars Höör.

Pontiac63
0

ACCS och SHRA Lindesberg

Danke
0

CCCS. (Classic Chevy Club of Sweden)

sneezingduck
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**Jaha ja tråkig historia de här…klubben heter  öbacka street cruisers bildades i början på 80-talet är nog ende kvarvarande medlemen sedan 10 år tillbaka…..kan bli lite ensamt emellanåt…
**

travandeA_N
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är med i YANKEE CAR CLUB i borlänge.

kobra
0

#1. Är Buicks in Sweden fortfarande verksamma? Tycker det ser lite dåligt ut på hemsidan.

E_hjo
0

Hmm… är med i någon förening men kommer inte ihåg vad den heter!  =)

Celia
0

#7 - ja det är inte så länge sedan jag fick medlemsutskick. Fast jag har för mig att de skrev att uppdateringar var på G. Det har dock inte hänt något, än…

[Anna-N]
0

För tillfället inte med i någon klubb. Sista var en lokal dragracingklubb…

kobra
0

#9. Jag blandade nog ihop det med Buick Owners Club. Sorry.

LottaU
0

Har varit med i Teddy Boys car club, men det var många år sen som jag gick ur.

De höjde månadsavgiften rejält och så skulle man betala en gång/månad. Alldeles för dyrt, tyckte jag.

Inget som lockar längre, beror nog mycket på att alla man kände tidigare, har så gott som försvunnit :-(

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"