Raggare iFokus

Raggare

Etikett: bilträffar-fester-mm
Läst 2806 ggr
Smeagol
0

Någon som ska på power meet??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som ska på power meet?? Det ska jag =) Om det nu blir bra väder, så jag hoppas att vädergudarna är på min sida! Ni som ska det kan gärna visa bilder på bilen som ni ska åka i.

Här är en bild på min styvfars bil som jag kommer att åka i =)

Smeagol
0

En till bild.

Sven-Erik
0

Vad kul! Välkommen hit på Power Big Meet! Vi ska hålla koll efter Dodgen!

Celia
0

Den bilen hade inte jag missat, kan jag lova *wow*

Dessvärre ser det inte ut som om jag dyker upp där :(

LottaU
0

Den är helt klart läcker :-) Den kommer jag inte missa om jag ser den.

Men det så många bilar, så det är inte säkert att våra vägar möts. Men jag hoppas det :-)

Men Celia, vad tråkigt att du inte kommer :-(

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Phantom
0

Fin Dodge! Tänk om vi skulle gå med en nejlika i knapphålet så vi känner igen varandra när vi möts i Västerås…

Niklas
0

#0: När är det?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

LottaU
0

5 - 7 juli

Kommer snart mer info här eller besök www.bigmeet.com

Skrattande

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Pontiac63
0

Naturligtvis Power Meet. Lördag för min del, har troligen chaufför då. Kanske en sväng på fredagen också, får se

LottaU
0

Vi kommer att vara med både torsdag, fredag och lördag. :-)

Men vi har ingen chaufför Gråter

Den ända gång på året som jag dricker, så jag hoppas att det ordnar sig, i alla falll en dag. Lördag kanske :-)

Ska bli så jäkla kul och hoppas självklart på fint väder! Men jag har beställt sol, så blir det sol… :-)

Cool

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Kurrijama
0

Vi åker ner på onsdag. Förhoppningsvis i en bil som liknar den på presbilden, vi har jobbat stenhårt på det hela våren+förra sommaren.

Besiktning i morrn efter en "idiotrenovering" (köpte bilen halvt sönderplockad utan motor förra maj o precis ALLT har krånglat…) o den är ännu cab-lös. *nervöst värre*

Om allt går åt skogen åker vi Ford Galaxie -6? i år igen trots att det är allergirisk FlörtRäcka ut tungan

Pontiac63
0

Hoppas bilen blir klar så ni slipper åka F**DGlad

Smeagol
0

Kul att det är lite folk som ska dit=) Hoppas hoppas att det blir finväder!! För jag vill verkligen verkligen åka!! =) Tackar för alla komplimanger för dogden =) hihi* tar åt mig fast de ej är min bil, men man kan väl låtsas ialf!!

Niklas
0

Jag skulle vilja åka dit och fotografera … :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

LottaU
0

#13 Du är så välkommen så :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Flingan
0

Vi kommer! Ett helt gäng med glada raggare. Vi åker Pontiac.

Smeagol
0

#15 nice ;) Min styvfarsa hade en pontiac firebird innan dodgen. den va asa läcker men väsnade ngt mycket.. haha =0)

LottaU
0

#15 Den bilen har man åkt i :-) Marie Memrial race förra året :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Flingan
0

#16 Gillar att glida runt men visst är det något extra att känna att bilen svarar när man gasar lite. Tyvärr är den inte i så bra skick - ännu. Fattade inte vad det var som stack mig när jag körde tills jag kom på att det fullkomligen sprutade ut små små flagor av rost när jag gasade. Ju mer jag gasade dessto mer kändes det som att sitta i en myggsvärm. Ha ha

#17 Ja den gången vi var på det där super bra uppträdandet ….lovar att I´m a roadrunner honey gör sig bättre i cd spelaren Räcka ut tungan

Idun
0

Hade velat vara med på Arboga meetet (har en syster där) men missade den nu :( vet inte om det är något meet här uppe i.

#1 och 15: Snygga bilar! =)

Smeagol
0

#18 haha.. omg du har mycket att berätta du.. hihi.

Det värsta som hänt med dodgen var förr förra året tror jag det blir.när vi var på Classic car, då fick bärgaren komma till rättvik och dra hem bilen=(

Snacka om att det kändes som hela campingen glodde. Fast som tur var så hade de flesta åkt hem eftersom det var i slutet av veckan. Men de känndes lite snopet att bli snuvad på pärlan. Kan anta att styvfarsan inte va så glad då. men han skrattade mest åt problemet som tur var=). Men han lär ju inte varit så glad eftersom motorn var paj, så de blev nog en slant kan jag tänka mig. Men nu är de fixat så nu går den hur bra som helst=) hoppas jag! man ska aldrig säga aldrig när de gäller en gammal bil.

Flingan
0

#20 Numera tar jag diverse haverier med ro….allt ordnar sig till slut även om när man är mitt i eländet håller på att få hjärnblödning. Rogge och jag brukar komma för sent eller inte alls på grund av gamla bilar ha ha

Ska lägga ut lite bilder när jag komer hem från Big Meet. Nu ska bilen lastas. Ha de bra!!

Niklas
0

I går var jag där. Kul att se och fotografera.

Vänliga hälsningar

Niklas