Raggare iFokus

Raggare

Etikettbilträffar-fester-mm
Läst 1598 ggr
Phantom
0

BÄSTA bilträffen!

Vad tycker ni, vilken är bästa bilträffen? Den som har allt, bilar brudar (grabbar) musik, eller det kanske räcker med bilar å kaffe? Vad tycker ni? Det kanske skulle var ämne för en sån dar röstning, men det kan ju bli lite väl många förslag kanske…

Phantom
0

Ursäkta, det här borde ju stå under en annan rubrik, fy på mig!

Gasoline
0

haha, ja, kanske det, vadför valde du den då? =P Är säkr på att värdarna flyttar på den om den stör. Den bästa va big power meet.. Va där för första gången förra året och det var en upplevelse, bara mös av alla fina ljud och det var kul att träffa massa roligt folk. Tyvärr va det dock lite för myck fulla fjortisar. Men inget kan vara perfekt ;)

Phantom
0

Ja, värdarna har inte hunnit flytta den ännu… Västerås POWER BIG MEET är ju en klassiker, den måste man ju bara uppleva minst en gång i livet, vare sig man gillar bilar eller inte. Men jag skulle nog inte klassa den som min favorit. Jag väntar dock med att säga vilken som är min favorit-träff.

LottaU
0

Nu har jag flyttat den Skrattande

Bästa bilträffen… Ja, det beror väl på vad man är ute efter :-)

För mig som har sambo, så struntar jag i killarna och håller mig till tjejerna Skrattande

Jag kan inte säga annat en Power Big Meet. Allt beror på stämingen och vilket humör man är på själv. tror jag…

Få se om jag kommer på ett bättre svar Skrattande

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Smeagol
0

Jag måste hel klart säga classic car i rättvik!! helt grymt är det där! Trevligt folk, fint att bo på kampingen, kul uppträdande på parken. och eva eastwood helt enkelt BÄST! Det som är negatvivt är ju helt klart crusingen!! De är ju för de mesta de fula bilarna som åker eftersom de fina bilarna pallar inte att åka. de är inte speciellt kul att åka ett par kilometer på 3 timmar!! no no.  Men ska antagligen på power meet i sommar så får se om jag tycker att det är roligare!!??

Gasoline
0

#5 Ahh, rättvik är oxå skoj. Men campingen var inte rolig, sov i en kohage, en grop med tält. Och ifall du var där förra året så vet du oxå att det spöregnade första natten. Jag simma när jag vaknade i princip! Men för övrigt så är den helt ok faktiskt!

Phantom
0

Classic Car Week är bra. Underbar stämning när alla bilar tar över stan hela veckan, men jag håller med om att det kan bli jobbigt att sova när grannarna på campingen tex har bestämt sig för att festa och bilar burnar halva natten och det är så varmt att man inte kan stänga fönstren på husvagnen…Power Big Meet är helt otroligt, nåt alla måste uppleva men det är jobbigt att vara chafför i cruisingen…

Får jag höra lite mera nu!

Pontiac63
0

Big Meet är ju bäst, sen finns det ruggigt många mindre träffar som är bra. Vårmönstringen i Linde t.ex.Skrattande

En av de bästa cruisingarna däremot, är efter Wheels Nationals. Att åka fyrfiligt på Sveavägen med nästan bara jänkare är bra.

Gasoline
0

#8 Jo, vårmönstringen är ok. Dock stängde dom ju stan så tidigt i år, tråkigt tycker jag.

En raggarträff jag tyckte var helt värdelös va i Säter förra året, kunde ha varit utan den

t-bird63
0

Testa att besöka Hammarstrand i sommar, deras backtävling är kanon. Dom har en av Sveriges minsta, men en av dom trevligaste cruisingar jag har varit på.

Phantom
0

Min bästa kommer nu snart, Live & Jive!

LenaDeVille
0

Classic Car Week brukar väl ha drive in bio bland annat och i år skulle de ha modevisning från 40-70-talet hörde jag. Kul. Men Älvdalens musik och motorfestival är också kul vecka 32. Men det kanske är mest för att det är på hemmaplan för mej =)