Stora sjön runt
För 28:e året i rad så var det åter igen dags för Big lake run i Dalarna. Något som numera blivit en folkfest.

Trots lite regn och ett mindre haveri kom vi runt även detta. Har lite bilder som aldrig förut skådats - lovar att lägga ut någon vid tillfälle. För ni har väl aldrig sett en stickande raggare med cider i knä.

#1 ush vad kämpigt med regn=( Såg en massa raggarbilar som var påväg ifrån sållerön när jag åkte till sommarstugan.- tyckte verkligen synd om er alla när regnet bara öste ner =( Speciellt de som åkte ner cabbat--- haah
459 bilar i år har jag för mej att jag snappade upp före start. Inte alltför illa. Nästa år hoppas jag ha en egen bil så jag slipper höra förra årets sommarplåga hela vägen runt… =/
Fick också äntligen åka rundan igen! Å va lycklig jag var! Trots regnet på kvällen och däckade drickarvänner redan kl 22.
Tyvärr fick jag inte med mig kameran, så finns det någon annan som tog några kort så dela gärna med er!
#4 Jag hörde 494…. Men jag kan ha fel. Det kanske kom in en till.
Ja, egen bil skulle inte vara dumt. Då kanske man kan få bestämma lite om hur/var/när saker och ting ska hända. :-)