Wheels & Wings 2007
Många här som ska dit?
ÄLSKAR när sommaren kommer och W&W träffen är. Den slår verkligen allt!
Nix, inte i år. Har varit där ett år tidigare o det var verkligen massor att titta på!
http://www.wheelsnwings.se/ - lite info

Vi ska dit, lite av en tradition för oss.
Kan varmt rekommendera den för er som aldrig varit där.

var är det????
Vi åkte 60 mil enkel resa ner dit det blev en del soppapengar om man säger så…Men det var det värt! 

Varberg, på Getterön. Superlätt att hitta 

Ett måste
Ska självklart dit de e ju en höjdpunkt i sommar som ja inte vill missa!!

Det är höjdpunkten på hela året här i Varberg
Massa snygga bilar att kika på 
Hehe ja lovar, de är värt de…. ja brukar närvara varje år, ibland får man köra hem Snusan med man :P hehe
klart alla som kan ska till varberg, helt underbar stad =)
på fredag börjar d =D eller ja många kommer ju iof innan ferdag me…

Nepp, dit ska man inte iår.. Har varit där förr, men detta året blire Danmark, haha!
iochmed att vi har stuga där så blir det tradition å åka på det=) itne för att jag brukar gå på utställningen men cruisingen e man ju alltid med på =)
jag brukar heller aldrig gå på utställning, tycker faktiskt d e för dyrt o gå in där 
men cruisingen e man ju klart på =)
Nu står det i tidningen att det är översvämmning?!! vilekn väg ska man ta ner då??
http://www.bt.se/edrum.jsp?article=270868
http://www.hn.se/m_standard.php?id=721667&avdelning_1=109&avdelning_2=169&

Åker du ifrån Borås?
Men troligtvis så har dom lagt om så att det går att köra en annan väg.
#20 jepp från borås… jo man tycker ju att dom borde lagt ut skyltar ut med vägen…
d finns skyltat efter vägen.. iaf härifrån o mot Borås, borde vara skyltat även från andra hållet me, hoppas att man kan ta sig ut till fältet imorrn… baskade regnväder *morr*…

Läste BT idag och det var ju inga muntra bilder precis :S
Men jag vet inte hur det ser ut inne i Varberg?
inne i varberg är det ingen fara alls.. d har inte regnat på hela dan nu heller *peppar* *peppar*… så d e hyffsat torrt o fint inne i stan.. hoppas d håller i sig o inte blir nått mer regn nu…

#24 Hur är det på Getterön då? Är det mkt av området som står under vatten?
#25 jag tror inte det är några problem där, på utställningsplatsen har dom ju pumpat ur vattnet så det skulle funka bra ändå.

Toppen!
Vi ska åka ner idag så det var lite nervöst om vi verkligen skulle åka eller inte. Men nu blir det av :)
ja precis, ute på getterön e d ingen fara.. d blev ju tom. sool igår.. o idag e d väldigt varmt ute, lite halv sol men iaf uppehåll än så länge =D
Åh Varberg! :D åkte inte dit i år för jag tyckte vädret var för tråkigt :/
konstigt nog så blev det bra väder, d har regnat o regnat, men på fredag förmiddag va solen framme o d va jätte fint väder, dock lite blåsigt, d va uppehåll hela dagen o hela natten, sen kom d en regnskur på lördag förmiddag men sen kom solen fram vid middagstid o d va fint väder hela kvällen o natten. så vi hade verkligen tur me vädret.. o såå mycke fina bilar o kolla på.. o jätte mycke folk.. tyckte d va ett bra wheels i år =)

Då missade du nåt för vädret var faktiskt hyfsat! Regnade lite på lördagen, men det sprack upp och belv toppen väder!
Men åk nästa gång ;)

Har tagit lite, ska bara lägga upp dem ;)

Hade så sköj, vädret var inget att klaga på, fast det var lite blött på meetet.