Raggare iFokus

Raggare

Etikettblandat
Läst 1717 ggr
Kickeree
0

Uppskrivning idag..

Får vi väl se ifall jag klarar detta då, hoppas det , för då ska det bokas uppkörning… Är det svårt med uppskrivningen?

Har hört olika från olika håll, vissa säger att det är lättare än trafikskolan och vissa säger det är svårare…?!

//Kickeree

Denna kommentar har tagits bort.
LottaU
0

Vad spännande :-) Hoppas att det går bra för dig!

Det var så längesen som jag skrev upp, så jag vet inte hur det är idag!

Men ha lite "is" i magen när du gör provet!

Lycka till Skrattande

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Kickeree
0

Jodå, jag ska ta det lugnt läsa frågan om o om igen.. Sen svara och kolla en gång till… Hihi..!

Pontiac63
0

Det är klart att du ordnar körkortet!  Det svåraste är att hitta en Kapitän i bra skick och åka med…

Kickeree
0

Haha, behöver inte vara i bra skick… Går ju fordon Cool Haha! Svårare e kanske och hitta reservdelar… Risken är att det blir en volvo som pappa köper, men jag vill ha en jänk! Men bara den har 4 hjul och en ratt i början får det väl gå bra..Hihi!

Pontiac63
0

Ja, delar kan vara svårt till dom. Hade en '62:a innan jag skaffade Pontiacen. Den slog om till 10.000 mil under tiden jag hade den, så den var riktigt skaplig. Sålde den till Norge när jag blev sugen på V8 igen.

Kickeree
0

Hehe okej Skrattande Vill ha mitt körkort nu! Snart e det dax och åka in till stan då.. Ska skriva 12.25

Pontiac63
0

Lycka till!!!!!!!!

Kickeree
0

TackSkrattande

StefanW
0

Lycka till med teoriprovet!

Stefan - Modellbyggare

Kickeree
0

Tack

Gasoline
0

Tar du körkort genom din gymnasieskola? Jag tror inte att det ska vara nå mycket svårare om du inte ska bli yrkes chaufför. Men måste du inte göra halkan innan du gör uppkörningen? Har för mig att det är så och jag vet att du inte gjort den än. Lycka till ;)

Kickeree
0

Jag har den nästa onsdag.. Hihi, så de e kugna puckar.. ^^ Nja igenom, jag får hjälp.. Vi är inbokade på en trafikskola, fick 8körlektioner som blev 13för mig, sen all teori (på trafikskolan)..

Så nu ska jag dra in till stan..!Skrattande Skriver sen ifall jag klarar det, som jag hopppas! Får la se…. Dom säger det är svårt o vissa lätt, så jag vet ju det själv sen…. haha!

Kickeree
0

JAG KLARADE DET! Så glad jag e! Trodde inte på detta!

Tack ifall ni höll tummarna :D Det hjälpte

Gasoline
0

Vad skoj =) ett steg närmare körkortet!

Kickeree
0

JAAA! nee nu ska jag hitta på nått annat, jag e så glad, måste lugna ner mej ^^

LottaU
0

Grattis Skrattande

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Kickeree
0

tack Skrattande

Pontiac63
0

Skrattande

StefanW
0

Ett stor Grattis!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Kickeree
0

Tack allihopa! :D

Sven-Erik
0

#21. Som sagt: Grattis!!!!
(Ps. Kan vi boka in dig som chafför nu…?)Fot i munnnen

StefanW
0

#22 Kommer du häråt så skall jag köra åt dig!

Flört

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Sven-Erik
0

#23. Topp!!! Det tar vi tumme på??

StefanW
0

#24 Det kan du ge dig på!

Glad

Stefan - Modellbyggare

Celia
0

Stort GRATTIS!

Sven-Erik
0

#26. Hallå Celia. Läget??

Celia
0

#27 - inte alls bra. Tack för alla värmande ord i dagboken, de behövs verkligen har jag märkt.

Kram till er!

Sven-Erik
0

#28. Kram!!

Kickeree
0

#22 Haha, synn att du bor 63mil ifrån mej eller vad det är.. ^^ Haha! Det är en bit vill jag lova…. hihi!