Annons:
Etikettbilträffar-fester-mm
Läst 1392 ggr
LottaU
2007-08-20 23:18

Vilka träffar har ni varit på...

Nu går sommaren mot sitt slut Gråter

Vilka Bilträffar/Cruisingar/Festar har ni varit på nu i sommar?

Skriv gärna hur de var, var de kanon eller skit? Skriv något roligt. Skriv vad ni vill :-)

Har svårt att bestämma mig Skrattande

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Annons:
Celia
2007-08-21 02:22
#1

De enda bilträffarna jag har varit på i sommar har varit varje gång jag går ut och sätter mig i Sara. Det lär väl inte bli någon i år skulle jag tro. Men kanske nästa…

Pontiac63
2007-08-21 02:58
#2

Celia, jag hoppas du har en stereo i Svarta Sara, så du kan gå ut och spela "era" låtar på hög volym. Det brukar hjälpa när man saknar någon…

Celia
2007-08-21 03:09
#3

#2 - den stereon är inget att skryta över. Eller så är det pga ljudet. Där är en originalhögtalare i mitten av soffan bak… 
Det låter som om jag har låst in sångaren i bagageutrymmet. 

I framtiden hoppas jag kunna få lite hjälp med att 'hotta' upp Sara lite - och då ska jag prioritera ljudet :)

Jag lyssnar på "våra" låtar på hög volym vid datorn istället. Ibland är det jobbigt men ibland känns det bara härligt. Livet går i vågor för tillfället, men ju mer jag har att göra desto 'lättare' känns det. iFokus är inte helt fel heller - tack för att ni finns!

Mrs-Blues
2007-08-21 06:48
#4

Vi har varit runt på en hel del träffar från Arvika Yankee Car Meet i väster, Wheels nats i Stockholm, Falucruisingen (lite "norröver")och på ett trevligt raggarrally i Hjo + en hel del andra träffar och cruisingar. Inte att förglömma : Power meet i Västerås.

Jag tycker att de lokala klubbarna gör ett fantastiskt jobb som arrangerar dessa träffar över hela Sverige, så vi bilentusister bara kan välja och vraka vart vi vill åka för att träffas och må gott tillsammans! Eloge till er!!

MarieK
2007-08-22 12:11
#5

I helgen var det dags för Uppsala American Car Show. Jag hoppas att många härifrån var där och såg skönheterna?!

Sven-Erik
2007-08-22 21:01
#6

Ja du Lotta!!! Allt för få tyvärr! Gråter

Man har allt för lite tid över att åka på träffar numera. När man var yngre så flängde man på träffar mest varrenda helg. Men ju äldre man blir desto mer upptagen blir man! Är inte det fel!!???

Annons:
mariell
2007-11-11 00:43
#7

Jag och min sambo köpte en cadillac i våras , har inte haft amerikanare på många år, fattar inte varför,när det är så UNDERBART att glida fram på vägarna.Har varit på en del träffar Varberg bra men blött efter allt regnande,Mörrum riktigt trevligt,Rättvik SÅ BRA bara ett måste nästa sommar,Emmaboda blir det nästa år igen. Har köpt en gammal husvagn och inrett i femtiotalsstil, så nu VÄNTAR jag BARA på sommaren.Men ska köra en sväng i morgon, bara för att det är så härligt.Så blir inte vintern så lång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Upp till toppen
Annons: