Bilträffar, fester m.m.

Wheels Nationals Stockholm

2007-07-24 12:53 #0 av: Pontiac63

Någon mer än jag här, som har planer på att åka till Wheels-träffen den 11 augusti? En bra och stor träff, med en mycket bra cruising på Sveavägen efteråt.

Wheels firar 30 år som tidning i år, så det blir antagligen lite extra jippon, bl.a. spelar Boppers på träffen.

En kul utställning i utställnigen, är alla de som visar upp sina modellbyggsatser. Imponerande detaljarbete.

Anmäl
2007-07-24 13:36 #1 av: t-bird63

Det är planerat att ta en tur till Stockholm i sommar. Det passar så bra in med semester och Stockholm. Det brukar va mycke vackert att se på vägen, både bilar och passagerare. Glad

Anmäl
2007-07-25 01:16 #2 av: Niklas

Var kommer träffen att äga rum?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas
» Besök iPad for Work om du vill använda iPad på riktigt.

Anmäl
2007-07-25 11:42 #3 av: Pontiac63

Bilträffen är i Barkarby, på gamla flygfältet strax norr om Stockholm. Om man åker E18 in mot Stockholm ska man svänga av vid Jakobsberg. Det är skyltat.

Anmäl
2007-07-25 12:55 #4 av: Niklas

Det vet jag precis var det ligger. Tack!

Vänliga hälsningar

Niklas

Anmäl
2007-07-26 02:24 #5 av: Pontiac63

Kanske dags för en ifokus-träff på Barkarby?

Anmäl
2007-07-27 13:38 #6 av: Kurrijama

Vi funderar på att åka, som vanligt ;-) Har oftast förbrukat så mkt pengar o barnvaktstimmar på bilträffar under sommaren att vi stannar hemma ;-) Blir för långdraget för ungarna att vara med.

Oddsen är lite bättre i år dock + att alla berömmer träffen, så håller bilen ihop blir det nog en tur.

Anmäl
2007-08-07 09:48 #7 av: HenryFord

Jo, jag ska åka dit med min Musse. Någon mer?

Anmäl
2007-08-08 02:23 #8 av: Niklas

Är det någon som har länk till mer information om träffen?

Vänliga hälsningar

Niklas

Anmäl
2007-08-08 11:50 #9 av: StefanW

Inne på Modellbygge har vi med den ibland evenemang /Modellkalendern då det även kommer att vara en modellbils utställning! Har inga uppgifter på vilka härifrån som kommer dit.

Här har du en sida inne på Wheels Magazine med information!

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Anmäl
2007-08-09 00:02 #10 av: Niklas

Tack!

Vänliga hälsningar

Niklas

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.