Annons:
Etikettblandat
Läst 1951 ggr
LottaU
2007-05-11 11:08

Midsommar!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu börjar det närma sig Midsommar! :-)

Vad ska ni göra?

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Annons:
LottaU
2007-05-11 11:10
#1

Vi har inte bestämt något ännu, men det lutar åt en lugn midsommar!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

StefanW
2007-05-11 11:21
#2

Skall jobba hela natten….

Stefan - Modellbyggare

Kurrijama
2007-05-11 13:03
#3

Vet inte ännu hur det blir, vi går ut minst en dag men helst båda. "Alla" går på logdans i närheten på fredagen med jätteparty innan o sen är det ju Boppers i Säterdalen på lördagen o det är ju ett måste. Sen lär man ju hinna med nån majstångsresning med, hmmm

Sen är det ju det här med barn o barnvakt… Eftersom vi lämnar nästan en hel vecka vid Power o ev även delar av v 31 så vill jag inte gärna ha barnvakt för mer än en natt åt gången utöver de veckorna… Har dock svärföräldrar som gärna skulle ha ungen jämt o hon vill gärna vara där så eg är det mitt samvete som är problemet. Tack o lov är stora tjejen hos sin pappa de här helgerna/veckorna så jag behöver bara ha dåligt samvete för en…

AusaBausa
2007-05-12 12:25
#4

traditionellt midsommar firande blir det här! Dans runt midsommarstången, ponnyridning, fika och sen hem till sill o nypotatis. Firar med familjen o oftast ngr kompisar till oss o barnen…

Annette
2007-05-14 01:42
#5

Jag gillar inte midsommar eller andra helger.

LottaU
2007-05-16 14:31
#6

Tycker det är kul med såna här röstningar Glad

För en del år sen så var det Camping vid Midsommar som gällde. Men det är ingen som har röstat på det här…

Har det försvunnit helt, eller? Någon som vet?

Det var en del år sen som jag campade på Midsommar och sist var det nog High Chaparall och tidigare än det var det Rättvik. Rättvik var det 1999, fasiken vad åren går fort… Förvånad

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Annons:
LottaU
2007-06-17 01:00
#7

Jaha, nu börjar det närma sig midsommar och vi vet fortfarande inte vad vi ska göra Fundersam

Det som nog är bestämt, en tur i Olga…

Känns lite tråkigt, men nånting ska det väl bli!

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Pontiac63
2007-06-17 02:21
#8

'82 - '89 campade man alltid i Rättvik på midsommar. Åkte upp på torsdan några bilar, sen hem på söndan. Mycket roligt. Campade och campade förresten. Man sov i bilar eller så,  hade aldrig sovsäck eller tält med sig. Bara öl…

Sven-Erik
2007-06-17 13:13
#9

Jag har också varit många midsomrar i Rättvik. Man låg där nere i "grytan", somnade lite varstans…Skrattande!
Ett år kom polisen och gjorde "shock", de hade väl ledsnat på buslivet. Men då tog de i trä, plötsligt var alla på benen och började omringa polisbilarna! Polisen blev skraj och flydde hastigt därifrån. Snacka om att vi kände oss malliga! Fot i munnnen

Visitor
2007-06-17 13:47
#10

Det blir en sillabit och färska potäter hos min kollega och barndomsvän efter att jag vaknat framåt eftermiddagen. Sen är det tyvärr bara att dra sitt lekamen in till jobbet och påbörja nästa nattskift. :(

[Anna-N]
2007-06-17 14:57
#11

Eftersom man bor i Dalarna så är det ju midsommar vare sej man vill eller inte. Har ju en nyfödd liten bebis så det blir nog inte så mycket detta år. God mat med familjen o kanske en tur upp till Street & Strip i Orsa hade ju varit skoj! :-)

[daytona]
2008-06-19 14:37
#12

#11 då får du komma o heja på mig då.. Flört vi ska till Orsa o köra lite i helgen.
Trevlig midsommar alla biltokiga här.

t-bird63
2008-06-19 18:07
#13

Här ska det jobbas eftermiddag, men jag slutar lite tidigare. Det blir en lugn kväll för det är arbetsdag på lördan också å ena grabben är hemma och är hundvakt. Pappa får nog hjälpa till lite. Cool

Annons:
Pontiac63
2008-06-19 22:54
#14

En lugn familjemidsommar blir det i år. Tänkte kasta in tält och sovsäck i bilen och fara upp till Gnarp helgen efter istället på Mid Sweden Nat's. Bara vädret blir bra. 45 mil enkel resa i regn lockar inte. Vill se bilar från andra delar av Sverige. Börjar ledsna på att se samma bilar år efter år på de omkringliggande träffarna.

[Anna-N]
2008-06-22 01:16
#15

#12: Haha, ja det var förra året det..;-) Hoppas det gick bra ändå.Skrattande Regn, regn, regn förstår jag….

[daytona]
2008-06-24 17:33
#16

# 15 va blind man är då..haha…förra året ja..*S*

jo det var t.o.m bra väder o man fick rejsa en hel del!! topplockspackningen gick paj så det vart bara en repa i stegen…men vi kommer igen!

Upp till toppen
Annons: