Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1703 ggr
Celia
6/3/07, 12:48 AM

Saknar bilder :(

Hej alla

jag saknar fotoalbum hos många av medlemmarna här på Raggare.

Kan ni inte ta och aktivera dem och visa lite ögongodis - så jag får något att göra och titta på? ;)

Klicka på 'Inställningar' här uppe till höger i den ljusgrå menyn och sen är det bara att följa instruktionerna :)

Mvh, Cecilia

Annons:
E_hjo
6/3/07, 12:58 AM
#1

Skulle vilja lägga upp några bilder på bilen men den är inne på lackning (suck).  =/

Celia
6/3/07, 1:24 AM
#2

Den som väntar på något gott… :)

Doehn
6/3/07, 1:07 PM
#3

Det ska jag absolut göra när jag får tid. Är det inte lite snålt med utrymme, kan man köpa mer plats ?

LottaU
6/3/07, 2:26 PM
#4

Lägg gärna ut bilderna här under någon av fototrådarna!

Här finns inget begränsat utrymme :-)

Så nu väntar jag på fler foton, på härliga bilar m.m. :-)

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

leo-
6/3/07, 2:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag kan väl börja med min fd caprice -78

såld med saknad förra året (hade inte tid med den)

lite för ny här men en helt underbar bil att köra

Celia
6/3/07, 4:45 PM
#6

#3 - det får plats ganska många ändå :)

Men det finns planer för att vi ska kunna köpa mer plats i framtiden och jag tror inte att det dröjer så länge till…

Annons:
Doehn
6/5/07, 11:55 AM
#7

La in en bild för att testa. Det blir fler när svärsonen har tid att fotografera. Jag är usel på det och han är fotograf till yrket så det är uteslutet att jag gör det..

Finns det någon funktion för att sortera eller kategorisera bilderna ? Om man lägger in bilder på flera bilar vill man ju ha dem sorterade.

Visitor
6/6/07, 11:38 AM
#8

Ska ta och rota fram lite bilder ifrån lite bilträffar och lägga upp dem. Ett och annat "ögongodis" borde ju finnas med :)

Celia
6/6/07, 1:25 PM
#9

#7 - om det inte har skett någon ändring nyligen, så går det inte att sortera eller skapa olika kategorier. Den bild som läggs upp först, hamnar sist…

#8 - Det ser jag fram emot! Släng gärna in en blänkare här när de är på plats Glad

Doehn
6/15/07, 3:45 PM
#10

Lägger upp lite bilder i dagboken efterhand som jag tar dem.

E_hjo
6/15/07, 4:32 PM
#11

I morrn får vi hem bilen. nylackad å fin! *Jippiiiiie*    =D

t-bird63
8/3/07, 11:39 PM
#12

#0 Hej Celia, jag tycker också att det är lite tunnt med bilder på medlemmars bilar så jag la in några på nuvarande och fd bilar i mappen: Foto-Melemmars bilar.Glad

Mats.

Celia
8/4/07, 12:25 AM
#13

#12 - ska genast leta upp och frossa! Tack Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: