Annons:
Etikettallmänt-om-raggare
Läst 3971 ggr
imsuchadiva
12/20/13, 7:38 PM

Har ni några nyårslöften?

Nu har snart även detta året lidit mot sitt slut ;)
Är det någon här inne som har något nyårslöfte?
Oavsett om ni har eller inte har så tycker jag att alla borde lova att ni blir mer aktiva här inne på raggare.ifokus.se :) Eller håller ni inte med mig?

Innan man vet ordet av det så är det sommar och det är träffar varenda helg, och även mitt i veckan :) 

Ha de fint!

/ fredrikalidman.blogg.se

Annons:
Ford -57
12/29/13, 11:10 PM
#1

Jag lovar att inte lova nåt nyårslöfte. Trist va??😃 Möjligen att sluta röka NÅN gång.

Håller me fullständigt, d e dålit me inlägg, å jag ska väl inte yttra mej så mycke, tillhör väl inte de flitiaste, kan bli bättre.

50-tal iFokus e åxå nästan dött nu, men där har jag försökt iaf.

Hej å Gott Nytt År på er Raggarer.

Gasoline
1/5/14, 9:06 PM
#2

Nej, dumt att ljuga för sig själv. Haha! Ja, det skulle vara trevligt om denna sajt vaknade till liv igen = )

imsuchadiva
1/13/14, 11:06 PM
#3

Haha jag är inte heller den som avger några nyårslöften ;)

Inte nog med att det bara är dåligt med inlägg, det är dåligt med kommentarer också ;)

Ford -57
1/14/14, 7:17 AM
#4

Ja d e märkligt va dött d e. Kan vara denna jävulskt sega årstid som e orsaken,🙂 Kanske dom flesta e upptagna me skidåkning😃

Lite SMHI kanske, -20 här uppe just nu,Huvva.

Men d e skönt att lyset e på väg tillbaka iaf, 

Jaja nog för nu. Hej.

Gasoline
1/14/14, 8:06 AM
#5

Nja, dels är ju denna sajt något säsongs styrd. Sedan skulle en aktiv sajtvärd/medarbetar underlätta. Tills vidare får vi medlemmar försöka hålla snurr på sidan = )

Mr Andersson
3/12/15, 12:05 AM
#6

Att det blir fler mil med bilen.Har blivit en bra start på året redan så för en gångs skulle kanske ett nyårslöfte som verkligen blir uppfyllt :)

Annons:
Velinga1984
5/6/15, 10:58 AM
#7

Ett nyårslöfte är att vi ska lacka vår Mercury i vinter, nu är den patina och det passar inte på den :)

Gasoline
5/7/15, 6:26 PM
#8

#7 Härligt, har den blivit lackad än? Vad ska det bli för färg? 🙂

imsuchadiva
5/8/15, 7:09 AM
#9

#8 jag chansar på att den inte är lackad eftersom #7 skrev att den skulle lackas i vinter 🙊

Velinga1984
5/8/15, 6:02 PM
#10

#8 #9 Den ska lackas vinter 2015/2016 . Vi vet inte vilken färg än, blå funderar vi på. Sambon vill gärna ha strips eller liknande då det är en 1966.

Gasoline
5/10/15, 8:40 PM
#11

Tänkte inte så långt utan bara att det är vinter när nyårslöften läggs och kopplade lite fel i tankebanorna då, men det är ju inte heller omöjligt att den hade blivit lackad i vintras efter nyår :-) #10 det låter nice :-)

Upp till toppen
Annons: